CompuSoft

Søg

Campingpladser og resorts

Hvad er det bedste bookingsystem til campingpladser og ferieresorts?

CompuCamp bookingsystem automatiserer alle daglige operationer i dit feriecenter - det bliver hjerteslaget i hver eneste opgave du udfører for at drive din virksomhed. Grundlæggende vil alt det du gør manuelt i dag kunne udføres meget hurtigere og autonomt med CompuCamp bookingsystem.

keyboard_arrow_left
keyboard_arrow_right

CompuCamp bookingsystem servicerer flere end 600 feriecentre. Hver eneste dag.

En smidig ankomst giver en god start på ferien

CompuCamp indeholder alle de features du måtte drømme om

Og alle vigtige informationer er lige ved hånden

Vores intelligente bookingværktøjer optimerer dit feriecenters belægningsgrad

Undgå spilddage og optimér anlæggets kapacitet

Gå efter en maksimal belægning - det forøger omsætningen

Vores intelligente bookingværktøjer hjælper campingpladser og feriecentre til at opnå optimal udnyttelse af udlejningsenhederne

CompuCamp - meget mere end 'bare' et bookingsystem

CompuCamp - meget mere end 'bare' et bookingsystem

Når der er meget at holde styr på, er det ekstra vigtigt med et stærkt bookingsystem

CompuCamp bookingsystem ligger nummer 1 i Danmark og bliver løbende stresstestet af nogle af de største og mest ambitiøse feriecentre i Skandinavien

Hvad er det bedste bookingsystem for campingpladser og feriecentre?

 

Nummer 1 i Skandinavien

CompuCamp er et professionelt booking- og administrationssystem, der hver eneste dag servicerer flere end 600 successfulde virksomheder alene inden for campingbranchen.

 

Mere end 80 % af danske campingtransaktioner sker gennem CompuCamp

Målt på overnatninger og omsætning behandler CompuCamp bookingsystem mere end 80 % af samtlige danske campingtransaktioner.

 

Anvendes af de mest ambitiøse campingpladser

CompuCamp bookingsystem er gennem flere år blevet stress-testet af flere af de største campingpladser og feriecentre i Nordeuropa.

 

Effektivt, tidsbesparende og høj sikkerhed

En uafhængig undersøgelse har udvalgt CompuCamp som det hurtigste bookingsystem. Systemet er spækket med effektive værktøjer og geniale features, der giver en velfungerende reception gennem hurtigere kundeservice og høj sikkerhed.

...

Hvorfor behøver du et bookingsystem?

 

Du vil opleve høj effektivitet og professionel gæsteservice

At gå fra tidskrævende manuelle arbejdsprocesser til et centraliseret, automatisk bookingsystem er det bedste valg du kan gøre for din campingplads. CompuCamp bookingsystem er et property management system (PMS) kombineret med customer relation management (CRM), og systemet indeholder alt det du behøver for at øge effektiviteten i din virksomhed og forbedre gæsteoplevelsen. 

 

Vores bookingsystem omfatter alt hvad der sker på din campingplads

CompuCamp bookingsystem omfatter alt hvad der sker på din campingplads; gæster, der kommer ind og ud, rengørings- eller vedligeholdelsespersonale, der udfører praktiske opgaver, forsyninger der ankommer og skal lagerføres, bogføring, periodisk økonomisk resultatrapportering og analyser, planlægning, opdatering af bookingkanaler, justeringer af priser og regler, listen fortsætter ...

 

Hele din arbejdsbyrde konsolideres til ét sted

Med CompuCamp bookingsystem håndterer du alle arbejdsopgaver i ét og samme system, hvilket giver sammenhæng, effektivitet og overblik, og således vil du opleve at få mere tid til dine gæster.

Hvad præcist kan vi hjælpe dig med?

 

Smid alle notesblokke væk og slet dine utallige regneark. CompuCamp bookingsystem giver dig alle værktøjer, så du kan være organiseret og bevare overblikket fra centralt sted. Systemet indeholder alle de features du måtte drømme om. Her er nogle udvalgte:

 

Front desk management
Med få klik har du adgang til:

  • Interaktiv bookingkalender der viser reservationer, ankomster/afrejser for alle perioder
  • Individuelle reservationer så du kan opdatere detaljer og notere bemærkninger
  • Gæsteprofiler til personalisering af gæstens oplevelse
  • Prisplanlægningsværktøj til alle tænkelige prisjusteringer
  • Gæsteregnskab, indbetalinger/udbetalinger, rater/remindere
  • Fakturering, kreditering, debitorerstyring, bogføring
  • Dashboards med nøgletal, rapporter og Business Intelligence
  • Gæstekommunikation, opfølgning, evaulering, markedsføring.

 

Cloud-baseret teknologi

Det er vigtigt, at du har mulighed for at være væk fra receptionen og stadig kunne styre din forretning. Det er derfor CompuCamp Next Generation er Cloud-baseret, så du altid har adgang til vigtige funktioner fra alle enheder. 

...

Gæstekommunikation

Al kommunikation med gæster skal ske hurtigt, nemt og personligt. Med CompuCamp bookingsystem er det nemt at standardisere e-mails og udsende disse automatisk, som f.eks.:

  • Bekræftelse af reservation
  • Information før-ophold
  • Information under opholdet
  • Tak efter ophold og anmodning om feedback

 

Channel Manager synkronisering

Channel Manager giver dig mulighed for at markedsføre alle dine udlejningsenheder på alle dine tilsluttede salgskanaler på samme tid og få hver enkelt opdateret øjeblikkeligt og automatisk, straks når gæsterne foretager en reservation. Du kan se alle dine oplysninger i realtid og foretage justeringer, som du finder passende.

 

Bookingmotor 

Den omfattende bookingmotor sørger for integration med webshop/onlinebooking, sociale mediesider samt partnere og synkroniserer og behandler disse informationer på samme måde som dine egne bookinger.

 

Velkommen til udenlandske gæster

Multi-valutaomregner og sprogstyring giver dine udenlandske gæster en problemfri bookingoplevelse.

format_quote

Vi tilbyder meget mere end 'bare' et bookingsystem

format_quote

Vi hjælper dig med at drive en succesfuld forretning

 

Det er indlysende, at en del af det at drive en virksomhed indebærer analyser af virksomhedens ydeevne.

 

Vores dashboards præsenterer grafiske nøgletal (BI) om din virksomhed, og gør dig i stand til at måle virksomhedens ydeevne, reservationstilgang, belægningstal, gæstestatus, omsætningsstal og omsætningsfordeling, salgstatistikker, cashflow, afkast af kampagner og meget meget mere.  

 

Udover det gængse statistiske materiale der kræves, tilbyder vi udførlig historik og dokumentation på alt hvad du og din revisor måtte ønske.

 

Når du kender virksomhedens nøgletal, er det nemmere at foretage de rigtige beslutninger og opnå en sikker vækst.

Vi hjælper dig med at effektivisere din virksomhed

 

CompuCamp bookingsystem er en alt-i-en løsning, som tilbyder håndtering af alle opgaver i et og samme system. Det giver nye muligheder for at effektivisere arbejdsgange, gæsteservice og personaleressourcer.

 

Vi har stort fokus på effektivisering af check-in og check-ud, og bookingsystemet tilbyder et væld af intelligente og automatiske funktioner. F.eks.:

 

  • Automatisk check-in
  • Automatisk generering og udsendelse af dokumenter
  • Automatisk postering på gæstens regnskab
  • Automatisk slutafregning og check-ud
  • Automatisk bookingforslag, baseret på dine indlogeringsregler/prioteringer
  • Intern planlægning/skematisering af rutineudskrifter
  • Automatisk generering/udskrift af ankomstlister, inhouselister, afrejselister, madplaner, kasseopgørelser,
  • fakturajournaler, m.m.
  • Skemalagt bogføring via timere til start af bogføring og checklister
  • Intern disponering/håndtering af opgaver til personale.

Vi hjælper dig med hurtig, enkel og personlig gæstekommunikation

 

Gæstekommunikation er en konstant udfordring. Der skal ikke meget til før en gæst begynder at tvivle på om de har foretaget den rette booking hvis ikke de hører fra dig hurtigt. Derfor er det essentielt at gæstens bekræftelse afsendes straks der er foretaget en reservation uanset om gæsten har booket direkte i receptionen, via din onlineshop eller på en af dine øvrige bookingkanaler.

 

Med CompuCamp bookingsystem sker al kommunikation med gæster automatisk, og det er det nemt at standardisere e-mails og udsende disse automatisk, som f.eks.:

 

  • Bekræftelse af reservation
  • Information før-ophold
  • Information og tips under opholdet
  • Tak for besøget, evaulering og på gensyn

 

Intelligente bookingværktøjer

 

Booking kalender PRO:  Samlet overblik over udlejningsenheder, reservationer, og arrangementer. Filtrér, sortér og afgræns visning på alle tænkelige måder. Det er nemt at flytte, rokere og ombytte en eller flere reservationer i samme arbejdsgang. Frit design af farver og visning. Klik på en reservation og se detaljer.

 

Grafisk booking: Samlet overblik over frie, optagede og reserverede udlejningsenheder. Symboler og farver signalerer enhedstype og udlejningsstatus. Peg på en enhed for at se detaljer.

 

Time Booking: Nem booking af alt det løse, f.eks. konferencerum, tennisbaner, sauna, bowlingbaner, cykler, m.m. Her kan du booke i intervaller fra 15 minutter til hele uger. 

Booking forespørgsel: Ekspres oversigt over frie, optagede eller reserverede udlejningsenheder. Afgræns og filtrer på specifikke enhedstyper og enhedsnumre. Viser spilddage og hvor mange dage udlejningsenheden er fri. Klik på en enhed og se detaljer, f.eks. udstyrsliste, interiør, udsigt, beliggenhed. 

Digital markedsføring og strategi

 

Strategisk gæstekommunikation: Udsendelse af bekræftelser, kontrakter, remindere, velkomst information, afrejse information, tak for besøget, evaluering og på gensyn.

 

Målrettet gæsteopfølgning: Sms eller e-mails til udvalgte gæster f.eks. baseret på geografiske områder/nationalitet,  opholdsperioder/sæsoner, udlejningsenheder/varekøb/tilmeldinger.

 

Behovsanalyser: Spørg om dine gæsters meninger, ønsker og behov få detaljerede behovsanalyser der danner kan danne grundlag for dine investeringer og beslutninger.

 

Aktivitetskalender: Planlæg sæsonens aktiviteter og udsend automatisk invitationer til gæsterne.

 

Ekspres check-in og ekspres booking

 

Ekspres check-in: Lynhurtig check-in af gæster med forhåndsreservationer via bookingnr., telefonnr. eller QR-kode.

 

Ekspres registrering: Online opslag på gæstens telefonnummer via internettet eller via ID-kort, f.eks. sygesikringskort, campingkort e.a.

 

Automatisk bookingforslag: Lynhurtig forslag til den mest optimale indlogering baseret på definerede indlogeringsregler. F.eks. hvilke udlejningsenheder/områder skal først bookes, hvilke enheder/områder må anvendes hvis 1. prioritet er optaget m.m. 

 

Automatisk gruppebooking: Baseret på gruppens indlogeringsregler booker systemet automatisk indkvartering til alle gruppens deltagere. Der tages f.eks. højde for om gruppen skal indlogeres i samme område, skal mænd og kvinder indlogeres sammen eller hver for sig, særlige regler for udvalgte personer i gruppen, hvor mange personer må indlogeres sammen m.m.

 

Quick booking: Automatisk tildeling af den mest optimale udlejningsenhed til familier eller enkeltpersoner.

Dynamisk onlinebooking + channel management

(add-on)

 

Dynamisk onlinebooking  individuelt tilpasset din virksomhed og med alle de features du måtte drømme om. Og med fuldt integreret channel management til auto synk af alle dine tilknyttede bookingkanaler.

 

Restaurantmodul

(add-on)

 

Restaurantmodul inklusive bordbestilling, take-away, take-out, happy hour, ordrestyring til køkken, håndholdte PDA'er, split-regnskaber, konto-kunder og meget mere.

POS kasseløsning til butik, kiosk med fri design af knapper, pakker, tilbud. 

(CompuCash POS Basic er inkluderet. CompuCash POS PRO modul er add-on.)

 

CompuCash POS kasseterminal er designet til at imødekomme de særlige udfordringer, der stilles til turistvirksomheder: Stor fleksibilitet, et væld af funktioner, hurtig ekspedition, nemt at lære for sæsonarbejdere og skal kunne yde 100 % i travle perioder.


Med CompuCash får du en kasseløsning, der løser alle opgaver indenfor butik, kiosk, café, restaurant og billetsalg - endda i ét og samme system.

Task Manager modul

(add on)

 

Fjern alle de gule sedler fra skrivebordet. Task Manager modulet håndterer det hele for dig. Her kan du oprette opgaver, advisere personale, uddelegere opgaver til flere personer samt sætte opgaver i kø. Medarbejderen modtager advisering på sin smartphone via TaskManager app'en. Når opgaven er færdigbehandlet meddeler medarbejderen dette retur via app'en. 

 

Når du opretter opgaver der vedrører udlejningsenheder, fremgår dette på bookingkalenderens og bookingforespørgslens oversigt. Således er receptionspersonalet opdateret om hvilke udlejningsenheder, der er klar til check-in, og hvilke der afventer behandling.

Anvendes f.eks. til tyring af rengøringsopgaver, vedligeholdelses- og reparations opgaver.

Rabat- og gavekortsmodul

(add-on)

 

Tre gode grunde til at sælge gavekort:

 

1. Tilbyd dine gæster gavekort i stedet for tilbagebetaling = fastholdelse af kunden

 

2. Øget salg via onlineshop = styrkelse af din virksomheds likviditet

 

3. Rabat-/gavekort sendes nemt digitalt til gæsten  = hurtigt og nemt

 

 

Læs mere her

Koncernmodul

(add-on)

 

En platform for virksomheder med flere destinationer:

 

  • Fælles database / lokal database.
  • Administration og ledelse
  • Økonomi
  • Markedsføring
  • Business Intelligence

 

Priser · Dokumenthåndtering · Kontrakter · Dagsafslutning med bl.a. cashflow og omsætning · Historik over transaktioner per station per bruger · Bogføring · Markedsføring · Onlinebookingportal · Kampagner · pakker · bonusprogram

 

Læs mere her

Eliminering af no-shows

 

Håndtering af intellingente afbestillingsregler og gebyrer, som automatisk krediteres gæstens kreditkort, hvilket giver ekstra indtæger ved afbestillinger og 'no-shows'.

 

Autorisation af beløb fra kreditkort

 

Når din gæst gennemfører en handel, bliver der udført en autorisation på gæstens kreditkort. Dette betyder, at vi tjekker at kortet er ægte, og at der er dækning på det. Herefter laver vi en reservation, hvor beløbet bliver reserveret. Når regnskabet afsluttes, returneres overskydende beløb til gæsten.

Opdeling af regnskaber

 

Gæsteregnskaber kan splittes og opdeles i flere regnskaber til samme kunde. F.eks. overnatningsregnskabet og ekstra regnskaber.

Sæsonpriser og differentiering

 

Professionel håndtering af selv meget komplekse prisstruktuerer. F.eks. automatisk styring af tillæg, fradrag eller rabat vedrørende den enkelte vare. Du kan lave din helt egen prisstruktur og bl.a. opsætte individuelle regler gældende for bestemte sæsoner, bestemte kundegrupper, ankomst på visse ugedage, ophold af en vis længde, ophold på visse enheder o.s.v. Dette betyder at systemet altid tildeler den korrekte pris.

 

Dynamic Pricing 

(add-on)

 

Automatisk prissætning baseret på din virksomheds aktuelle belægning. Intelligent og automatisk prisstyring i forhold til udbud og efterspørgsel. Således opnår du altid den optimale pris for dine produkter.

Revenue Mangement

(add-on)

 

Vores intelligente indtægtsstyring genererer dine priser på baggrund af analyser af flere komplekse parametre, f.eks. vejr, lokale events, m.m. og forudsiger forbrugerens adfærd som følge heraf. Således opnår du altid den optimale pris for dine produkter.

Listen af features fortsætter. Klik her for at downloade vores brochure til campingpladser og feriecentre. 

Se brochure